du byter förrhållande lika ofta som jag byter mina sockar

kom hem för en halv timme sen efter att varit och kollat på fotbollsträning!
så sjukt tråkigt att inte få träna! jag dör snart vill tränatränaträna NU!
menmen sånt är livet!
träningen slutade typ 7 eller nåt men jag stod och pratade med Julia ganska
länge så det var ju som najs!

sitter här och garvar åt Wilmas dåliga musik smak som
hon hade förut hahaha serriöst det känns
ganska weird att sitta och garva för sig själv!haha

hehe vill ha! nä men jag är faktiskt fett sugen på att
tatuera nån fin text på handleden or something för jag tycker
det är sjukt fint att ha en fin text! men jag får vänta tills jag blir lite äldre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0