GÅRDAGEN MED ALVAA

kom just på att jag inte berättat om gårdagen!

igår åkte jag och AlvaA buss till carlshöjd skolan för att lyssna på en vårshow,
alla var jätte duktiga och Alvas kompis var as bra!!!
jag träffade bl.a Judith där!!!!♥ det var väldi roligt!
sen när showen var slut skulle vi åka buss hem igen men det var
bara 2 problem, jag orkade inte betala biljett igen eftersom att jag
glömde busskortet hemme -.- och Alvas mobil dog så hon kunde
inte heller köpa biljetter eftersom hon inte hade lösa pengar heller
så vi bestämde oss för att gå hem :) vi tänkte äsch men
det är ju inte så långt! men JO det kan jag säga dig att det var! eller
egentligen var vi så himla sega för det tog 2 timmar för oss att gå! haha
fast vi gjorde ju lite annat på vägen också ;) haha
så ja jag kom hem typ 10 eller nåt X) haha!
men det var en rolig kväll i alla fall :D
så det var värt promenaden! ;)


random bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0