hel dag på sjukhuset

igår kom jag hem från sjukhuset klockan 8 på kvällen, pappa hämtade mig från skolan
klockan 12 på dagen så det blev en låååååång dag på sjukhuset!
jag fick prata med massa männsikor i en massa rum osv osv, klockan halv 6
beslutade dom att jag skulle röntga huvudet. Efter det fick jag vänta i ett rum
till kvart i 8 ungefär då doktorn senare kom och berättade att dom inte hittat
något allvarligt i min hjärna så det var suveränt! (jag hade förväntat mig att
dom skulle komma med det tunga beskedet att dom inte  hittade någon
hjärna överhuvudtaget men så blev det inte som tur var ;) )
jag får inte titta på TV eller sitta vid datorn alls tills det blir bra för jag måste
låta hjärnan vila! (hehe jag tjuvar lite nu men jag var ju tvungen att berätta)
jag stannade hemma idag istället för jag kände inte att jag hade orken till
att konsentrera mig!

ps. varför dom ville röntga var för att min hjärnskakning inte har gått
över på några veckor nu men nu är det bara att vila, vila, vila!
en sådan åkte jag in i

om jag inte bloggar så mycket nu så vet ni varför!
ni är bäst puss!♥



Kommentarer
Postat av: Emma S

Hoppas att det blir bättre! <3

2012-05-16 @ 16:12:14
Postat av: wilma

Krya på dig älsk♥ Hoppas det blir bättre snart!

2012-05-16 @ 17:23:38
URL: http://wilmaforsner.devote.se
Postat av: Soffa

Hoppas de blir bättre gmn! <3

Äru säker på att dom ens hittade nån hjärna?:o

Hihi;*

2012-05-16 @ 17:38:07
URL: http://brudsennn.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har också röntga huvudet i en sån :o

2012-05-16 @ 17:40:54
URL: http://byemmaherou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0