hoppas ni haft en bra helg!


hola amigos!
igår var jag och mamma och käka hos mammas kusin!
det var super gott och trevligt! senare klockan kvart över 8
ringde min kära vän elin och frågade om jag ville komma till henne
och sova hos hon och såklart ville jag det!:D
så då fick jag skjuts av malin (mammas kusin)s föräldrar
till Elin! det var jätte roligt! på morgonen när vi vaknade hämtade mamma
oss med bilen och sen for vi till söndax, det är som en liten "skola"
för små barn i kyrkan på söndagar man pysslar och sjunger osv :)
mamma är ledare för det så det är därför vi var där.
så efter det så for jag och Elin tillbaka till henne då vi slingade
Elins hår! det blev grymt fint och mycket blondare!♥
och någon dag i veckan ska Elin göra en till
sak som ni får veta sen ;) jag ska nämligen
vara med då också :D
nu har farmor och farfar kommit och vi har nyss ätit pizza! MUMS
Emil och Johannes ville fara och spela fotboll på Gammlia med
mig men jag har fortfarande lite huvudvärk så jag måste ta det lungt :/
får ju inte träna på hela nästa vecka!!!! skandal!!!! aja...



Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; åh, tack så jättemycket! :D

hoppas du fortsätter att kika in! :)

2012-05-06 @ 19:43:16
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0