MORSDAG

idag var det ju morsdag♥ hoppas ni grattade eran käraste mor?! det gjorde iallafall jag!
jag, moffa och Linnéa gjorde frukost på sängen till mommo o mamma! det var väldigt
uppskattat! sedan gick vi hela gänget till Café göteborg och åt lunch och glass!
det var väldigt gott och man fick värsta utomlands feelings när man satt där
ute när det var varmt och allt såg ut som utlandet så det var riktigt mysigt!

sedan gick vi hem vid 2 och sen åkte dom buss hem halv 3 så nu sitter jag
här och ska snart gå ut och äta för Johannes och Emil håller på att grilla nu och sen
ska nog jag gå ut och sola!♥ HÄRLIG DAG!

turn to you by Justin Bieber♥
mamma sa såhär: det var som att du hade skrivit den till mig!

och ja så var det, det var därför jag valde att spela den till henne min
älskade mor♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0