SNÄLLA VARFÖR KAN DU INTE KOMMA HIT OCKSÅ?!

Justin Bieber är just nu i Norge för och har någon privat show där. (Det är alltså
inte believe tour eller nånting.)dessutom sägs det att Justin hade låtit belieber gå
on GRATIS för att dom inte hade någon biljett! min ängel..
Och jag undrar bara varför han inte kan komma hit till sverige när
han liks är i Norge liksom?!?!?!?!? det är ju bara några mil därifrån!
ni vet inte hur avundsjuk jag är på alla norskar, dom får ju typ allt dom
vill ha! när jag berättade för mamma fällde jag till och med några tårar..
jag vill bara se honom, va me honom, krama honom, skratta me honom,
prata med honom ja bara HA honom! men det är väl bara att drömma vidare då..
jag kan säga att min dag inte varit den bästa..skulle egentligen
gå med min friends till stan en snabbis men jag pallade
inte, kände hur gråtklumpen kom så jag cyklade hem istället.Och fanny om det hördes som att
jag var förkyld i början när vi pratade var det egentligen för att jag just gråtit..
det känns som om jag kan börja gråta NÄR som helst nu för tiden.. every nights,
every days, all the time.. men jag antar att man har sådana perioder...
har legat ända sen jag kom hem från skolan och bara kollat alla justin bieber
videos på datorn ink. never say never och jag har också skrivit ner alla mina tankar
om honom och lite annat i en jätte fin bok jag fick idag osv. jag skrev ALLT på engelska
till och med.. haha asså det är ganska creeepy för jag har börjat att tänka på engelska nu X)
för jag har kollat på så mycket klipp, filmer, serier osv. så då blir de så automatiskt..
dagen har inte varit den bästa men tur att NI finns iallafall! ska kolla fotboll om 20 minuter sedan
lägga mig och drömma om världens finaste kille i hela universum.. like I did overnight before..
även fast det bara får mig att må dåligt när jag vaknar så är det alltid dunderbart under natten iallafall..
jag kan inte förstå att Justin nästan är i samma land som oss...♥ önskar jag kunde
åkt till Norge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0