usch depp dag men tur att man har en lifesaver

idag har jag varit hur seg som helst, sur, trött, hungrig även fast jag ätit osvosv.
allmänt pist helt enkelt :) jag hade bara kunnat lägga mig och sova mitt på dagen
för ögonen ba sved! nu vill ni inte byta kropp med Ellen Annica Vahlström säger jag bara!
menmen alla har ju sina dagar! + att det kändes ännu värre med de där fcking matte provet
som man måste plugga till! efter att jag pluggat sa jag till matteboken: "jag hatar dig! nu får det
gå som det och går det inte bra så är det ditt fel *spott* på matteboken." + ganska mycket till
men asså ni anar inte hur sur jag var på matteboken!

men som tur var räddade Wilma mig från min depphet! haha
men nu ska jag fortsätta skypea med Wilmgurt!♥
snyggwilma ;)

CFBJHNKMLÖKJITRFDFG IMORGON ÄRE FREDAG!!!!! :D



Kommentarer
Postat av: My

bloglovin byte? :)

2012-05-11 @ 06:30:44
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0