FAIL DAG PÅ STAN MED MIN KÄRA VÄNNER

heta brudar i monkis provhyttar, Alva, Emma och jag
(min tröja är rosa irl)

kom nyss hem från stan!
var där med Alva A och Emma! riktigt trääävlligt :D
de börjada med att vara lite olagliga, jag och Alva åkte bak på packen och Emma cyklade haha ;) lite knaas men aa sen på stan gick vi lite på
affärer och på donken och åt glass osv! och sen gick vi in på Lindex o pröva lite bikins och jag o Alva satt där i provhyttarna för vi var typ ensam där så vi hade det som för oss själva så
efter ett tag kom det en som jobbar där ba visst vet ni att vi stänger klockan 6? vi ba eeh jaa... fast det visste vi inte så då börja vi garva så sen när jag kolla på klockan var den typ 5-10 över
6 hahahaha vi ba OJ X) gick också på KICKS och jag spruta på mig lite SOMEDAY parfym som luktar GUDOMLIGT! no kidding!
så just nu sitter jag och luktar på min lilla nallebjörn..
(pappersremsa med someday parfym på)
är ju egentligen allergisk mot parfym men jag måste ju bara ha den!men jag får vänta lite tills jag har lite mer money U know Bro! hahajo förresten vi pröva sånt här "pushup" läppglans så att läpparna
blir större och JA det funka men det är ju typ något som göratt läpparna svullnar för det svider as mycket! men iallafall såråkade jag sätta lite utanför läppen så det svullna och blev värsta
rött UTANFÖR mina läppar! inte skoj haha X)

det hände ju mer också men orkar inte berätta allt!

MUMS jag luktar as gott nu ju! :D haha
där är min läpp XD
haha kolla! men man ser inte så jätte bra på bilden men asså
ni skulle sett i verkligheten! hahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0