SOLIG SOMMARDAG I PLUGGET

(nej jag är inte serri på den bilden)↑










idag har det varit en så himla kul och najs dag!! (framförallt soooolig)
vi var ute på varenda rast och solade och njöt i solen!
jag säger dig bara en sak, man svettades bort!
vi och en MASSA andra hoppade hopprep!
till och med vissa från 9:an ;D fast jag snurrade bara förstårs eftersom
att jag inte får hoppa.

på hålet gick Jag, Emma och Soffa till coop och köpte jordgubbar!sedan satte vi
oss i en park och solade och chilla!
sjukt rolig dag!!!

ÄLSKA SOMMAR!♥






Kommentarer
Postat av: wilma

Och jag fick sitta helt forever alone på tekniken, fast tur ni är snälla som spara 3 jordgubbar åt mig! Ni är bäst<3

2012-05-24 @ 21:35:00
URL: http://wilmaforsner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0