Valborg

Gårdagen var azum! först for vi till några
kompisar och åt  middag och
efterrätt osv, vi var typ 10 pers.
Efter de stack vi ner
till campus där jag mötte upp Emma, Johanna och Alva
och var med dom och vi
tittade på lite majbrasa och uppträdanden osv.
det var jätte roligt! :D jag träffade också
en massa andra SKÖNA männsikor där, vilket
var jätte skoj de med för jag har inte träffat vissa
av dom på länge! det roliga var att varenda liten
kotte som jag träffade på kommenterade att dom
tyckte mitt hår va skit snyggt typ! haha så det var roligt :D
bland annat träffade jag Judith! det var jätte roligt
att träffa henne för de var så längesen sen sist!
och Soffa hon hälsade till dig ;)
efter ett tag var det dags att gå hem och
egentligen tänkte jag Jp Emma och Alva
gå hem till Johanna men det
var så sent så det blev så jobbigt för
mig eftersom att jag var på ett annat ställe innan
och det var så långt från dom till Jp så jag skippade
den här gången tyvärr :/

hoppas ni hade en lika trevlig valborg som jag!♥

tyvärr blev det inga bilder :/
men ni får stå ut!

bild från när jag skulle på disco för ett tag sen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0