VÄRLDENS BÄSTA HELG


FREDAGEN:
på fredagen kom min mommo och moffa och min kusin Linnéa hit SUPER SKOJ! :D
sen klockan 6 for jag, Alva och Emma H till campus och kollade på mitt lags match mot GUIF!
OCH YES! dom vann med 2-1 i förlängning typ! Dom spelade sjukt bra och Ingrid var GRYM
i mål! när matchen var slut cyklade vi förbi yran och skulle se om det var några matcher
kvar men dom hade precis slutat så då vare ba en massa fulla folk överallt haha! nemen
då drog vi hem istället så jag kom hem klockan 9 ungefär! :)

LÖRDAGEN:
igår på lördagen for jag och min kusin till stan och jag kom hem med ett
par nya pilotbrillor :D och Linnéa med lite andra snygga saker ;) sen for vi hem typ halv 5
och sen drog jag och Linnéa och mommo o moffa till kyrkan för att lyssna på när min
mammas gospel kör sjöng! :D ljuvligt! haha sen for vi hem och åt pizza och kollade på
EUROVISION SONG CONTEST 2012! och JAAAAAAAAAAA LOREEN VANN!
SVERIGES STOLTHET!♥ vi var ju typ så häääääääär nära att slå poäng rekordet som
Norge har men vi var ungefär 10 poäng ifrån :/ menmen hon var grym iaf!
nu är hon den 5 svensken som någonsin vunnit! FYYY VAD SKÖNT!

pilot glasögon 129:- MQ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0