FÖDELSEDAGS PRESENTER

Av anna o henka med familj:
Victoria secret body splash, such a flirt och likadan handkräm. Den är köpt och tillverkad i NEW YORK
och luktar sååååå gott! LOVE IT, verkligen mums! jag är väldigt känslig för parfymer och starka dofter i
allmänhet men den här är perfect! TACK!

Av mommo och moffa:
Boots med nitar på. Jag vart kär i dem här när jag var inne på en skoaffär! sjukt kass bild
(finare i verkligheten) men ni ser ändå ungefär! LOVE THEM! TACK!

Av farmor och farfar/ (mamma o pappa):
EN BILJETT TILL JUSTINS KONSERT! SÅ SJUUUUKLIGT GLAD SÅ DET FINNS INTE!
TACK SÅÅÅÅ MYCKET!

Av Nadja:
Presentkort på MakeUpStore! TACK!!

Av mamma och pappa:
Skinvästjacka. TACK!!

Dr.denim jeans. SJUUUUKT dålig bild ursäkta men det får duga! TACK!



bareMinerals puder. Det puder som jag tycker alla ni ska köpa för den är bäst! finns för
alla hudtoner LOVE IT! TACK!

Kabuki borste. Släng era "pudertillhörande" och H&M borstar i väggen och ta och investera
en riktig borste! sjuktligt bra den här med! TACK!

fick också some money av vissa i släkten också! :)


det här var mina bästa presenter! bättre sent än aldrig eller hur?! 
 




Kommentarer
Postat av: Fanny Kohkoinen

Jaha, min och Linnéas present var inte bra eller? ;)

2012-11-14 @ 08:46:12
Postat av: tilda

Svar: Ja jag har bott i kiruna:)Jag flyttade till umeå för tre år sen så jag har bott i kiruna sen jag föddes till jag skulle börja trean. :)

2012-11-14 @ 10:11:16
URL: http://www.tildatullner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0