SHOPPING #1

 
1. Primer + ansiktskräm, " En primer används i ansiktet och jämnar ut huden, förminskar rodnader, gör att porerna syns mindre och ger en vacker lyster" fast den är genomskinlig + att den gör så att t.ex. pudret och sminket håller bättre osv. En primer är typ som en bas till allt satt säga.
Den här finns på MakeUpStore och kostar cirka 400. Helt klart värd!


2. Rouge, kände att jag ville få lite fin färg så här på den vita vintern (snart iaf) så jag köpte mig
en rouge. Den är väldigt fin på med en fin rosa ton! Den heter complex och kostar 180 kr
från MakeUpStoreObs!sorry för dåliga bilder men det är endast mobilbilder så!

Båda dessa prudukter kostar tillsammans 600 kr, men eftersom jag hade present kort och rabatt behövde jag endast betala 280 kr! azum! :D
 
del 2 kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0