SNART LOV KAN BEHÖVAS



Skolan gick väl bra, sov inte så bra inatt så var ganska trött men jag
Klarade det! När jag kom hem åt jag mat och sen satte jag mig och plugga
Direkt och pluggade ett tag sen la jag mig och sov 1 timme och skapade
Ny energi och satte mig sedan och plugga igen ;) haha roligt liv! Men
Vi har så himla mycket prov nu Jinnan lovet så då är de det som måstes!
Brukar säga såhär "jag orkar inte plugga, jag vill inte plugga, men jag måste 
Plugga" nu ska jag gå och duscha och sedan måla naglarna och stoppa ansiktsmask och titta på PLL. Man kan behöva pyssla om sig själv ibland!

Kommentarer
Postat av: Emma

vi eller jag har inga prov alls i veckan :p
bara en liten tyska läxa ;)

2012-10-24 @ 21:04:54
URL: http://byemmaherou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0