TROUBLE IS MY THING...

Gårdagen var undebar! Umgåtts med nära och kära och ätit mig fet på prinsesstårta! Fick även bodysplash och hudkräm från victoria secret av anna och dom som hon köpte i NEW YORK och dom luktar gudomligt!TACK! Och sen fick jag present kort på makeupstore av Nadja!!TACK du me!! Och nu är jag fjortis!:D haha vaknade med frukost på sängen och sång fick att par boots med nitar på av mommo o moffa!:D tack!Kvällen var undebar! Umgåtts med nära och kära och ätit mig fet på prinsesstårta! Fick även bodysplash och hudkräm från victoria secret av anna och dom som hon köpte i NEW YORK och dom luktar gudomligt!TACK! Och sen fick jag present kort på makeupstore av Nadja!!TACK du me!! Och nu är jag fjortis!:D haha vaknade med frukost på sängen och sång fick att par boots med nitar på av mommo o moffa!:D tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0