WE MISS YOU AVALANNA MRS. BIEBER

Klockan 5 for jag med Wilma och hennes snälle fader to the skog and orienterade (stavning) eller han lärde oss hur man gjorde osv eftersom vi har PROV på de Imon och båda kände att i inte alls kunde de så nu känns de mycket mycket bättre! Tack Johan! Efter de for jag hem och såg Anna sitta vi bordet Gud va glad jag blev att se henne, hon som vart borta en hel vecka i Boston/New york! Efter att ha kramat henne for jag på träning, Gud så skönt att spela innebandy igen! Gör väldigt inte i ryggen men på fredag ska jag till en ostipat eller va de nu heter som typ "trollar" haha så får hoppas att de blir bättre! Nu ska jag sova puss o gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0