2-1 TILL OSS

Nu har cupen dragit igång! Umeå floorball festival, jag var hemma idag från skolan pga. Sjuk men de hindrar inte mig från att kolla på vår första match som vi hade klockan 6! Vi mötte Vännäs/spöland som mest hade 98:or och vi har mest 99 och 00 så vi spelade grymt bra och vann tillslut en rättvis seger med 2-1! Vi hade grymt många skott på mål men den här gången räckte de med 2! Grymt bra tjejer! Imorgon har vi tidigt match och jag ser om jag ska spela, är tveksam eftersom jag inte är riktigt frisk, kanske spelar på eftermiddagen istället we will see!


Kommentarer
Postat av: Fanny Kohkoinen

GE MIG SKALET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-09-25 @ 09:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0