A foolish man tells a woman to stop talking, but a wise man tells her that her mouth is extremely beautiful when her lips are closed

sorry för att jag inte blogga igår men jag orkade inte. Idag efter skolan drog jag och Jp 
på dans :D sjukt kul!!!!!♥ sen for jag hem, åt och pluggade fysik med mommo! 
när vi var klar satt vi oss och kolla TV (jag gör typ aldrig det så det var ganska ovanligt
haha) så himla skönt att jag har sovmorgon imon! då kan man äntligen sova ut! mums!
jag typ älskar måndagar och tisdagar brukar vara tvärt om men nej inte för mig!
för dom dagarna är så himla chilliga och vi börjar tyå sent osv osv :D aja hare bäst!


yeah I had...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0