GRYM KVÄLL/DAG MEN UNDERBARA MÄN I SKOR

(visst var jag finurlig på rubriken haha och för er som är lite efterblivna så menar jag männsikor)
det laggar när jag ska blogga via blogg.se appen så därför har det stått still.. 
iaf igår efter skolan drog jag på stan med soffa denise och en massa andra bara
en sväng, hade egentligen träning men är förkyld så jag skulle vila mig till matchen imorgon.

Vid 6 tiden for jag till hissjö och sov där me hon och Alva♥
fast på kvällen va vi på badstranden och körde kurragömma och chillade osv med
massa andra boys! så det var trevligt! vid gick in till wilma vid typ halv 10 och kollade på film
och pratade och myste och en hel del skratt också haha ;) sen gick vi och sov
och idag vid typ 11-12 for vi till affärn köpte godis och drog till skolan och körde plattagen
med samma personer som igår och sen for vi också till lägenheterna och körde
mer kurragömma! nice nice! kom ganska precis nyss hem och ska vid 5-6 fara till
anna o henka och käka middag osv! de blir gött! 

seriöst jag på riktigt älskar er♥ när jag är med er är jag som gladast och lyckligast,
utan er vet jag inte vad jag skulle gjort, på riktigt ni är fucking amazing och jag 
menar det♥ bilden är från igår btw.

Kommentarer
Postat av: Alva

Aww<333Älskar er också pusspusss på er!!!:D<33333

2012-09-08 @ 17:45:49
Postat av: Fanny Kohkoinen

Jag då..?

2012-09-09 @ 15:24:17
Postat av: Wilma

Jag älskar er mest mina finaste<3 puss!

2012-09-09 @ 16:11:11
URL: http://wilmaaforsner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0