GRYMT KVÄLL/NATT

Sorry for no blogging men har inte riktigt kunnat de osv. Men iaf så igår vare ju fredag! Jiho! Och då for jag Alva och Wilma till Wilma och åt osv, sen for vi till Emma och Anna dit också Denise och Tilda kom!vi hade grymt skoj och åt gott! Vi körde bl.a. Anden i glaset och USCH säger jag bara den här gången var mycket läskigare än sist jag körde till och med så fatta då hur läskigt de var?!?!:o fast de var också skoj för vi fick värsta bra svaren och riktiga svar som stämde osv! Jag frågade t.ex vem jag gillar jätte jätte mycket och fick svaret JUSTIN, och ja de är ju helt sant! Haha ganska coolt ändå men ändå scary, sen på kvällen överraskade jag och Alva Wilma med en present eftersom hon fyller år på söndag! Gick lite knas för vi hade lagt presenten under kudden där hon skulle sova men då märkte hon den inte så då gick jag och Alva dit och typ klängde på henne och drog bort kudden osv men då ramla paketet under sägen -.- haha så de blev lite Fail vi var tvungna att berätta de vi höll på med och så men hon blev ju glad iaf :D Hahaha puss er alla tjejor som va me igår! De måste göras om!

Presenten:


Kommentarer
Postat av: wilma

Tuseeeeeeeen tack igen mina finaste<3<3<3<3

2012-09-16 @ 09:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0