HEY IDIOT I LOVE YOU

angående klädfilmen, jag råkade nämligen avinstallera programmet jag skulle redigera i
för att det integick att ladda upp filmerna osv så jag har laddat hem ett annat program
nu menär inte så haj på det programmet men aja det kommer väl förhoppnings vis
upp förr eller senare! haha

asså ååh har ingenting att blogga om.. så himla tråkig bloggen
blivit, jag skriver typ ett inlägg om kvällen typ idag har jag blablabla..
sen avslutar jag med "skriver mer imorgon" VARENDA kväll även
fast jag bara skriver ett inlägg på KVÄLLEN!
 
aja skriver mer imorgon... och där kom det igen!



Kommentarer
Postat av: Fanny Kohkoinen

Heeey! You're not a idiot but I love you anyway. <3

2012-09-04 @ 11:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0