HELDAG PÅ GAMMLIA

dagen spenderades med Felicia på Exel och Gammlia hela dagen! det är ju 
innebandy cup här i Ume nu så det har varit matcher hela dagen, vi har sett
match efter match efter match. Väldigt roligt faktiskt! hon for hem vid 6
och från halv 1 till 6 har vi hållt hus där! haha ;) imorgon drar jag iväg på konfaträff
klockan 11 till 15.00 och efter det går jag över gatan till exel igen och kollar innebandy
finalerna! sen blir det att packa till lule som jag och Wilma ska till hela veckan och praoa
på pappas jobb! kan inte fatta att det endast är 9 dagar kvar tills jag får se Justin uppträda
med mina egna ögon, en dröm kommer verkligen slå in stort den kvällen...♥
tre bilder från instagram.
1. idag på Gammlia. 2. jag som liten haha. 3. mina söta kompisar på en skolavslutning
för ett antal år sedan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0