JAG ÄR SÅ HURTIGT JAG

efter skolan today åkte jag hem och pluggade, städade lite osv. Sen efter middagen
kom private delivery med min jacka som jag besällt, dock är jag inte säker på om
jag ska behålla den..:(
klockan 7 bytte jag om till joggingkläder och for ut och sprang!
jag sprang bara 4 km idag för dels var jag inte så bekant med spåren nu på vintern så
jag sprang liksom åt fel hål men jag tänkte who cares ingen kommer ändå se mig men
det visade sig att jag mötte skidåkare kanske varannan minut.. plus säkert 20 skyltar
där det stod "fel åkriktning" men jag kom hem levandens så så farligt kan det inte ha 
vart! haha lite embarrassing bara men jag är ju van! ;)
varför jag också bara sprang 4 km 
idag var för att jag har problem med andningen mest när jag anstränger mig men lite
annars också, mamma säger att det kan bero på att jag har en låsning i ryggen så jag
måste ringa min sjukgymnast och boka tid igen! efter jag sprungit körde jag ett styrkepass
och strechade ordenligt och körde mina ryggövningar. Nu ska jag kolla på något program 
kanske så vi höres!

förresten! har fått lite grejer från Thailand som jag förhoppnings vis ska visa er snart så håll
ut!
bju på en bild på mina gullnosar♥ där hade jag långt hår :'>




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0