TRÄNING PÅ HÖG NIVÅ

Jag Linnéa och Fanny var ganska duktiga igår, på morgonen for vi ut på en skidtur och efter det dansade vi och stretchade (stavning?) sen sa jag Ellen Vahlström till dem att "kan vi inte fara ut och springa?" Så då sprang vi längst bort till byn och upp för mördar backen och idioten ner för backen. Sen tio armhävningar, Situps och upphopp. Sen sprang vi hem tillbaka igen och styrketränade, dansade och stretchade. (Vi var ute och sprang i en timme!) på kvällen gjorde i en riktigt smoothie-vitaminbomb också! Asså that feeling när man sprungit klart och tränat! Älska! Dock vaknade jag och Linnéa med världens nackspärr -.- efter att vi dansar väldigt mycket igår! Är i Lule nu med pappa Johannes och farmor och farfar, imorgon ska vi gå på stan och sen klippa mig också! Äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0