A DREAM

fööööörlåt för att jag vart så dålig på att blogga på sistone! men jag har varken haft tid, ork eller
lust, tyvärr! men iallafall har jag legat hemma idag och igår, det suger. Men inte så mycket
att göra åt! förra helgen var jag hos anna och henka hela helgen och måndagen och tisdagen,
åkte snowboard, vann en innebandymatch osvosv! fick ett erbjudanen av dem att följa med 
till kittefjäll i helgen och även om jag är så sjuk och inte kan åka nå bräda så vill jag nog följa
med och bara vara där iallafall! så om jag inte mår allt för dåligt imorgon åker jag nog!

har legat i massa herrans timmar och kikat runt på bloggar som är utbytesstudenter i USA,
läst på om hur det funkar och lite sånt, är väldigt sugen på att åka till usa ett år och gå skola
och komma bort från Sverige ett tag, lära känna nya männsikor och skapa kontakter i usa som
man sedan har nytta av om man vill åka tillbaka nån gång! sen var de ju de här med pengarna...
I ain't got the money... det är väldigt dyrt men det skulle vara en sån dreeeam for me! får väl börja
klippa gräsmattor till sommarn och tjäna pengar..... tror ni jag kan få ihop 60-100 000 ?? haha ååh
dem där siffrorna får mig att må illa men jag vill verkligen!!






 

Kommentarer
Postat av: wilma

Åh så underbart det hade varit att komma bort från sverige ett tag! Hoppas du blir frisk snart, Krya på dig<3

2013-02-08 @ 20:12:47
Postat av: Alva

Gift dig med Justin så kommer du få det som ett rinnande vatten hah^

2013-02-11 @ 12:12:46
Postat av: Alva

Det lät jävligt fult haha<3 men krya på diiig

2013-02-11 @ 12:13:35
URL: http://hornlunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0