HEM PLUGGAR DAG IMORGON

kom på att jag inte lagt upp mitt skolfoto än och det kan bero på att jag inte blev nöjd at all
men bara för att jag inte har någon annan bild får ni denna! jag bjuder som man brukar säga..
va äre för smile liksom... (prinsen min är iallafall snygg!.. som vanligt dårå)

har just duschat och ska snart ta och lägga mig i sängs! kom just på att jag kan sova ut imorgon!
vi har ju friluftsdag egentligen men jag fick lov om att vara hemma istället och ta igen det jag 
missat medans jag har vart borta eftersom jag ändå inte får åka pulka med tanke på mitt lilla
huvud som jag slog väldigt hårt i kittel! så det passar faktiskt väldigt bra med tanke på att jag
t.ex har en novell att skriva tills på fredag och engelska prov på torsdag konsumentuppgift
till måndag osvosv haha så det blir att hårdplugga imorgon! "efter skolan" ska jag om jag hinner
fota lite outfit bilder på det jag köpt så det kanske kommer upp lite smaskiga bilder!...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0