LÖRDAG

Klockan 1 for jag iväg och kolla på mitt lag som spelade match! Vi mötte ett jätte bra lag som vi förlorade med 5-1 sist vi mötte dem, Vi trodde de skulle bli en tuff match men tro de eller ej så ledde vi med 2-0 i andra halvlek! Dock slutade matchen 2-2 men vi var jätte nöjda ändå för vi spelade jätte bra! Efter det har jag verkligen inte gjort ett piss! Suttit i sängen och kollar på 90210 typ haha och sen ätit middag och kollar nu på mello, dock var det inga bra bidrag med så det var lite tråk! Nu ska jag kolla på 4 gubbar med riktigt jävla schlager som gick direkt till final ;)

https://cdn2.cdnme.se/3036778/6-3/pic_511feba09606ee1712af91f7.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0