VALENTINE'S DAY

Föööörlåt IGEN för att jag inte bloggat! (Börjar bli en standard mening nu) men jag är och har vart sjuk hela veckan så har inte kunnat sitta vid datorn nåt. Idag har jag vart lite piggare så har pluggat lite så jag inte blir sååå efter i skolan. Detta börjar bli en vana nu, att vara hemma och sjuk och det är hemskt! Men men alla <3ans dag idag... Vilket tjat! Samma med semmeldagen, överallt står det om de och här ligger jag i sängen och har ingen att äta semla med eller tillbringa alla hjärtansdag dag me! except my mom ;) nä men hon är bäst iaf! Och mina kompisar och nära och kära! Nu vet ni det! Löv jo all! Mamma gjorde förresten en jätte go o fin tårta så lite <3ans dag feelings har man ju fått iallafall haha! you know I love you mommi! Nu ska jag gå och mysa med mitt godis så vi hörs senare!

https://cdn2.cdnme.se/3036778/6-3/pic_511d297eddf2b35ec448d8c6.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0