2013 BE AZUM

2013 startade med ett grymt leende på läpparna! ni vet ett sånt där äkta, ett sånt med
inga bekymmer bakom, bara ett stort brett leende just för att jag kände att detta år
kommer bli mitt! Jag har inte tänkt att göra en årsresume av 2012 dels för att jag
är way too lazy plus att jag nu vill blicka framåt! Jag känner på mig att 2013 kommer bli
ett grymt år för mig, har sjukt mycket att se fram emot och jag bara känner det inom mig! 
Konfaträffar, Konfaläger, Justin bieber konsert med Alvis, förhoppningsvis någon resa,
cup i Sundsvall med innebandyn och massa mer! har tänkt att i detta år ska jag ägna
mig åt dem jag tycker om och älskar, inte slösa tid på personer som inte är värda den tiden,
fortsätta köra hårt terminen ut i skolan och umgås mer med kompisar och ha förbannat kul! 
Vara ännu mer spontan och lära känna massa nya människor! ta tag i min kropp mer
och träna och må bra! och framför allt som jag redan nämnt litegrann, inte slösa tid
SKIT!
är så himla taggad på detta år och jag hoppas VERKLIGEN att det kommer att
bli lika bra som jag hoppas på! nu är det ju så att det är väldigt lätt att skriva detta men
möjligen lite svårare att hålla MEN det här är på ritkigt, jag menar det jag skriver och
kommer att hålla det. Jag har redan tänkt på det innan och att det blev ett nytt år var
så passande det kan bli så jag tänkte att NU, NU kör vi!

2013 HERE I COME!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0