DRA UT TÄNDERNA


hemma nu och ska just börja plugga... då var vi tillbaka till detta igen, plugg plugg och plugg..
ingen fritid. Iallafall så var jag ju hos tandläkaren idag och i februari ska jag tillbaka för att dra
ut 2 mjölktänder! jag har alltid varit en som aldrig borrat tänderna, aldrig haft hål typ, aldrig
haft problem med tänder DOCK har jag inte heller tappat alla mina tänder i tid, har typ 
fortfarande fler mjölkisar än vuxentänder, så NU måste jag dra bort 2 eftersom dem
klämmer ihop 2 vuxna som kan göra så att dem blir sena, vilket är rätt så skönt för jag
VILL ju tappa mina tänder haha! nog om det, mina käre bror kom just med en subway macka
till mig! mmm.. gottigotti! hare bäst och LYCKA TILL ni som också måste plugga som jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0