GÅRDAGEN, MATCH, MONSTERHIGH, SUBWAY

Gårdagen började med match, dock spelade inte jag:( men efter det drog jag hem och vila, kollade ett avsnitt av 90210 medans jag funderade på vad jag skulle göra resten av dagen med tanke på att klockan var typ halv 11. Iallafall så for jag med Henka och maja på barnens hus och fixa grejer till henne ( haha gamla minnen de) och sen följde jag med hem med dem och åt och målade typ, lite senare började jag sminka Maja eftersom hon skulle på kalas, jag sminkade henne till en monsterhigh eftersom det var temat ;) hon for iväg på kalas vid 5 och jag och Hugo satte oss och kollade på monsterhigh filmen, haha, sen for vi och köpte subway och gotta till kvällen! Och resten av kvällen myste vi bara på! Perfekt dag med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0