PERFECT saturday

min bebi, gamla bilder

tjalom! söndag
idag och Jag och Alva vaknade kvart över 1! haha rekord för min del!
har inte gjort så mycket annat än bara slappat idag, skönt de med.

Igår hade vi match på dagen och vi vann med 7-3! for hem duschade, tog bussen till stan
och kollade på ego på bio med Alva och efter det gick vi till Euraisa och åt kinamat!
mums! tog bussen hem vid 9 och gick ut med hunden och gick på OK och köpte godis
vid 11, hahaha jag orkar inte Alva på affären! men iaf så myste vi bara på, snackade,
skrattade och sånt där som tjejer gör! gick och la oss när vi märkte att klockan var 5 (?!) 
tog tyvärr inte så mycket bilder igår så ni får inte en färsk bild från igår!
 
btw. rekommenderar verkligen er att se ego! väldigt bra film med en bra mening!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0