SAMMANFATTNING AV FÖREGÅENDE HELG

tänkte berätta om helgen nu! på fredagen for jag och wilma till alva och sov där eftersom
hon fyllt år! roligt som vanligt! sen på lördagen spelade vi match på dagen och sen for
jag hem och duschade och for vidare till Alva A och gjorde middag och va med hon,
Johanna, EmmaH och Cornelia! sjukt roligt det med! på söndagen hade jag konfaträff
i kyrkan från 11 till 3 och direkt efter det åkte jag vidare mot Iksu och var sargvakt och efter
det klockan typ 7 hade vi träning på iksu med några från iksu dam laget! sjukt roligt det också!

haha och som ni hör har min helg vart väldigt rolig och har haft fullt upp! haha och iförrgår var
jag också på träning och när jag kom hem därifrån körde jag ett styrkepass, beachen 2013,
HERE WE COME! haha

tacos från i lördags och igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0