SISTA DAGEN PÅ LOVET

bild på gullAlva från igår♥

Alva for hem igår vid 12 typ och då satte jag mig och kollade på film eftersom jag inte
var ett DUGG trött, gick och la mig typ 3 då det kändes som att klockan var typ 10,
hade kunnat vara uppe mycket längre men jag ville inte sova bort hela den här dagen ;)
vilket jag ändå på sätt och vis gjorde, vaknade halv 12 (typ rekord) och gjorde mig iordning
osv, kollade klart filmen jag inte orkade se hela av igår och sedan for jag mamma och johannes
på några affärer och nu sitter jag här och ska snart äta eftersom jag har träning ikväll! 

ska bli riktigt skönt att springa lite! har förresten lärt mig the cup song från filmen pitch perfect nu!
haha jag och Alva satt och kämpade igår för att lära oss den och nu nötte jag på lite extra
och så VOILA kunde jag den! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0