HÄRLIG HELG+ DUCKFACE

I fredags fick jag tillbaka mitt spanska prov som gick toppen faktiskt! Sen hade jag SO Prov som jag tror gick ganska bra. På kvällen hade jag match och det blev en härlig vinst! Det var så sjukt kul att spela och idag har jag match snart igen! Är så sjukt taggad på att spela innebandy och träna nu så det ända jag tänker på är typ det! Men de härligt! Igår på lördagen umgicks jag med Petrus och Sofia mest hela dagen vi var hos Anna och Henka på dagen och på kvällen igen och det var bara en allmänt skön och rolig dag med bäst sällskap! Mommo o Moffa har också kommit nu och de ska vara med mig i veckan när mamma är på kurs! Uppdaterar resultatet av matchen sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0