IDAG VAR EN BRA DAG

 
dagen började med tandläke besök, skulle egentligen dra ut tvä tänder men istället gjorde
dem nå avtryck med cement i munnen typ :S haha men jag ska dra ut tänderna om en
månad typ. Skolan var chill och när jag kom hem hann jag med mycket, bland annat klippte
jag en levande männsikas hår för första gången! vägrade först men med mycket övertalande
gav jag upp och mommo satte mig med en sax i handen och jag började klippa. Men som tur
var blev det faktiskt bra ;) *stolt* vid 7 for jag och Henka och Maja och lirade innebandy! det var
grymt kul och han lärde mig jätte mycket! så roligt! nu ska jag och min smoothie lägga sig
ner i sängen och kolla på en film! godnatt då!

old pic



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0