Mar. 01, 2013

Som alla FÖRHOPPNINGSVIS redan vet fyller min lilla 16:åring 19 HELA ÅR! Känns som igår då han stod på scen gjorde sina hairflips och sjöng one time t.ex han kommer verkligen alltid var 16 i mina ögon! Haha men han är iallafall fantastiskt och så bra på att göra andra glada! Jag vet inte hur många gånger jag mått dåligt, hett på be alright och kollat på dig på väggen och direkt känt mig bättre, när du säger "everything's gonna be alright" litar jag på dig, många har sagt samma sak men du är den ända jag faktiskt tror på<3 snart står jag där, några meter ifrån, samma land, samma stad, samma byggnad, andas samma luft, jag Ellen Vahlström kommer se dig i verkligheten med mina egna ögon, det är sjukt om nåt, bara 52 dagar kvar och jag har ännu inte fattat det, antar att jag aldrig riktigt kommer fatta heller. Sedan första gången jag såg dig sjunga one time har jag längtat, längat till de ögonblick jag faktiskt kommer få uppleva inom snar framtid. Grattis Justin du är underbar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0