SAMMANFATTNING AV LOVET


 
LITE bilder från lovet.

på fredagen innan lovet åkte jag upp till lule och var med pappa på helgen, på söndag kom
Linnéa, Fanny, Jennie och mommo till lule och dem visste inte att jag var där (förutom mommo),
jag hade sagt att jag inte skulle komma till lovet alls så när jag hoppade fram bakom dörren blev
den jätte paffa och glada såklart! haha, så vi gick på stan på på dagen och på kvällen kollade vi
basket (northland vann!) och vid 9-tiden for vi på bio och såg en film som jag inte kommer ihåg
vad den hette och som inte var så jätte bra. Vi sov en natt i lule och på måndag morgon skulle
jag egentligen ta bussen hem men jag bestämde mig för att åka med upp till soukis istället,
tillslut blev det en helv vecka där uppe vilket var väldigt roligt! såg mycket bra filmer och vampire
diaires och åkte snowboard 2 dagar i rad, simmade 2 dagar på rad också. Sen gjorde vi mycket
mer men orkar inte ta upp de!

idag har jag inte gjort så mycket, pluggat lite till so provet på fredag och gick vid klockan 8 ut
med hunden i cirka 40 minuter! nu ska jag göra mig iordning för säng och sedan ta och sova
snart! GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0