SÅNT SOM BARA HÄNDER MIG

Morgonen började med att jag halkade på rumpan mitt vid vägen när jag gick till skolan! Haha och sen måste jag bra berätta min lilla fail när jag skulle gå hem. Det var så här att istället för att den vägen jag brukar ta som var typ 3-4 meter ifrån tänkte jag ta en genväg som jag sett andra tagit, så jag gick dit men såg ingen gång att gå (det var som ett fält med massa snö) så jag tänkte att snön kanske håller en bit att gå på. Men jag hade hade fel. Jag gick upp för snöhögen jag var tvungen att passera och gick ner på "skaren" det börjar med att jag tar ett steg, sjunker litegrann, tar ett till, sjunker ännu lite mer, ska försöka gå bort därifrån eftersom jag märkte att det inte kommer funka, skulle vända på mig och gå tillbaka tar några steg till, helt plötsligt står jag med snön upp till midjan med folk som går förbi och förmodligen tror jag är psykiskt störd bär jag står i snön med bara jeans inga handskar och garvar för mig själv bara för att jag kände mig sjukt korkad! Haha det slutade med att jag ramlade lite till när jag skulle ta mig upp för snöhögen igen och låg på magen med händerna Ian handskar och armarna långt ner i snön och känner hur händerna och fötterna fryser till is med tanke på att jag fick ett ton snö in i mina uggs, när jag äntligen tagit mig upp för snöhögen värker mina fötter så att jag till och med fäller en tår, Hahah ville bara skrika så ont det gjorde! Är huvet dumt får kroppen lida, det är väl det man brukar säga. Här är ett tips till er från mig:ifall det inte finns någon gång och du inte vet hur mycket snö som gömmer sig där inne, ta VÄGEN som är alldeles nära dig, du tjänar på det i slutändan. That was my story!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0