Svar på "lilla jag"

Lilla jag om En härlig vecka!:
dansar du på balettakademin??
jag såg nyss att någon kommenterat den 17:onde mars så jag svarar
nu istället ;)

SVAR:
Ja det gör jag :) fast inte den här terminen för
jag skulle vila min rygg och  ta en "terminpaus"
kan man säga fast nästa termin då ska jag gå såklart! :)
det är sjukt kul och balettakademin är den bästa danskolan
jag har dansat på! jag har också dansat på
umeå dansskola men JAG tycker inte att det var
lika bra och serriöst där liksom så jag rekommenderar
balettakademin mest men NI gör som ni vill eftersom
alla har sina EGNA åsikter och alla tycker OLIKA :)

btw. skriv gärna ditt riktiga namn "lilla du" ;)
förresten är det Denise? :]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0